آزادی دو معلم زندانی جرائم غیرعمد از زندان یاسوج

همزمان با هفته بزرگداشت معلم در بازدید سرپرست اداره کل آموزش و پرورش ضمن برگزاری جشن بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از مربیان آموزشی، دو نفر از معلمین جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد، در گرامیداشت هفته مقام معلم ضمن اجرای محفل انس با قرآن و برگزاری جشن منزلت معلم با حضور مدیران کل اداره آموزش و پرورش و زندان های استان از معلمان فعال در برنامه های آموزشی در زندان، مربیان نهضت سواد آموزی تجلیل و دو نفر از معلمان که محکومیت مالی داشتند از زندان آزاد شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش در جمع زندانیان زندان مرکزی یاسوج ضمن تقدیر از مدیر کل و مجموعه زندان های استان بواسطه برگزاری چنین برنامه فرهنگی افزود: یکی از نتایج موفقیت دستگاه آموزشی و پرورشی، کاهش آمار زندانیان است.
وی گفت: علاوه بر کار معمول آموزش در مدارس، با انعقاد تفاهم نامه‌ای با اداره کل زندان‌ها، آموزش در سطوح مختلف به زندانیان را در دستور کار داریم و این تفاهم نامه همچنان با قوت باقی است.
جمالی با بیان این نکته که بهترین روز برای ما زمانی است که زندان‌ها را خالی از جمعیت ببینیم ادامه داد: تربیت خوب دانش آموزان مستلزم همکاری هماهنگ خانواده‌ها، مسئولین و دیگر دستگاه هاست که اگر این مهم انجام شود بی شک یکی از نتایج آن می‌تواند کاهش بزهکاری و خلوت شدن زندان‌ها باشد.
مدیر کل زندان های استان در حاشیه این برنامه و در گفتگو با واحد خبر صدا و سیمای استان گفت: آموزش به زندانیان در سطوح و حوزه‌های متعدد به صورت رسمی و غیر رسمی انجام می‌شود.
بیژنی ادامه داد: در سال گذشته ۶۵مددجو در کلاس‌های بی سوادی، تحکیم و انتقال شرکت کردند.
وی افزود: هم اکنون مددجویان در یک مرکز یادگیری در زندان مرکزی یاسوج در زمینه حرفه آموزی و سوادآموزی مشغول یادگیری هستند.
بیژنی افزود: در هفته معلم دو نفر از معلمان محکومیت های مالی و جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ بدهی و اخذ رضایت شکات از زندان آزاد شده اند ضمن اینکه تسهیلات حقوقی ویژه ای نیز به معلمان واجدالشرایط اعطاء خواهد شد.

انتهای خبر/

آزادی دو معلم زندانی جرائم غیر عمد / تجلیل از مربیان و معلمان در زندان

آزادی دو معلم زندانی جرائم غیر عمد / تجلیل از مربیان و معلمان در زندان

آزادی دو معلم زندانی جرائم غیر عمد / تجلیل از مربیان و معلمان در زندان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha