رونمایی از ۲ تخته فرش نفیس مددجویان با حضور رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه هیات اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان گفت:توسعه اشتغال زندانیان مهمترین عامل در باز اجتماعی کردن مددجویان است.

به گرارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، عتباتی رئیس کل دادگستری به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز و فتحی مدیر کل زندانهای استان شبانه از کارگاه قالی بافی بنیاد تعاون زندانیان مستقر در زندان ارومیه بازدید کردند.

عتباتی و مجیدی پس از این بازدید در جلسه بنیاد تعاون زندانیان شرکت کردند. عتباتی در این جلسه با تاکید بر توسعه اشتغال، خواستار ادامه روند اشتغالزایی برای مددجویان زندانی شد و بیان داشت: شغل و کسب روزی حلال مهمترین عامل برای باز اجتماعی کردن بزهکاران و جلوگیری از بازگشت آنها به سمت بزهکاری می باشد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: بنیاد تعاون با ایجاد فرصتهای اشتغال برای زندانیان، نقش موثری در کمک به معاش مددجویان و خانواده آنها و همچنین تحصیل درآمد برای پرداخت دیه محکومین مالی ازطریق ایجاد کارگاه‌ های تولیدی، موسسات صنعتی، مجتمع‌های کشاورزی، دامپروری و شرکت‌های بازرگانی و خدماتی دارد این بنیاد تعاون زندانیان اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده است که می بایست ادامه یابد.

در ادامه، با حضور در جمع مددجویان اشتغال بکار در کارگاه قالیبافی ضمن تجلیل و تشویق اقدام مولد زندانیان در پایان همزمان بافتدو تخته فرش نفیس ۱۲ متری از آنها رونمایی و برای فروش جهت بهره مندی مددجویان و خانواده آنها دستورات لازم در مصوبات هیات اجرایی صادر شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha