انعقاد تفاهمنامه سه ساله با سازمان تبلیغات اسلامی

اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان مازندران با هدف تحقق سیاستهای فرهنگی، تربیتی و آموزشی سازمانی با اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران تفاهم نامه سه ساله منعقد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مازندران، نشست مشترک اداره کل زندانها و سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی اداره زندان بابل و با هدف توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی در زندانها و بسط و اشاعه مفاهیم قرآنی در گروه های مختلف هدف برگزار شد .

حجت الاسلام خالق معافی، رئیس اداره فرهنگی زندان های مازندران دراین نشست با اشاره به اولویت چهارم سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در سال 1403 گفت: اجرای فعالیت های قرآنی همه ساله یکی از مهمترین و موثرترین فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندان ها بوده و هست و در سال جاری نیز به عنوان یکی از اولویت های سازمان زندان ها اعلام شده است.
حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی و نماینده مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تخصصی ترین و معتبرترین نهاد قرآنی در کشور است و فعالیت های قرآنی متنوعی تحت نظارت این سازمان در کشور انجام می شود.

وی افزود: این اداره کل به ویژه اداره امور قرآنی آمادگی دارد تا برای اقشار مختلف در سطوح گوناگون به ویژه کارکنان، سربازان و زندانیان برنامه های قرآنی برگزار نماید.

لازم به ذکر است، این نشست تعاملی موجب شده تا دو دستگاه اجرایی با هدف اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی و تلاش در جهت بازپروری زندانیان با آموزه های دینی و آشنایی بیش از پیش کارکنان با مفاهیم قرآنی تفاهم نامه سه ساله منعقد نمایند.
مهدی شریعت، رئیس زندان بابل نیز در ادامه بیان کرد: زندان بابل به عنوان پرجمعیت ترین زندان عمومی استان، ظرفیت بزرگی برای اجرای فعالیت های قرآنی دارد و ابراز امیدواری کرد در سایه این تفاهم نامه منعقده شده شاهد گسترش بیشتر فرهنگ قرآن در زندان های مازندران خاصه بابل باشیم.

همچنین در حاشیه این نشست تعدادی از کارکنان فعال فرهنگی و قرآنی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انعقاد تفاهم نامه سه ساله با سازمان تبلیغات اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha