استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در توسعه اشتغال زندانیان ضروری است

باحضور مدیر کل زندان‌ها ،دادستان شهرستان ابهر و جمعی از متولیان اشتغال، جلسه مشترک توسعه برنامه‌های اشتغال زندان ابهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان: در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ظرفیت و زیر ساختارهای اشتغال زندان ابهر را مطلوب ارزیابی و گفت: تمام برنامه‌های تدوین شده از سوی سازمان در جهت اشتغال حداکثری زندانیان واجد الشرایط، صرفاً با هدف توانمندی و کسب درآمد برای زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان بوده که این رسالت می‌بایست سرلوحه کل برنامه‌های اشتغال باشد.
بنیادی با قدردانی از تعامل سازنده مسئولین قضایی شهرستان در همراهی با زندان‌ها افزود: زندان‌های استان در سال گذشته در موضوع پرداخت دستمزد جایگاه مطلوبی در کشور داشت،که در همین راستا می‌بایست متولیان اشتغال با تمام توان به دنبال افزایش دستمزد و توانمندی حداکثری زندانیان باشند.
در این جلسه طاهرخانی دادستان ابهر نیز بهره‌مندی زندانیان از ارفاقات قانونی به ویژه در بخش اشتغال به کار را منوط به فعالیت واقعی و کسب درآمد زندانیان دانستند.
در ادامه جلسه مدیرعامل انجمن شهرستان ابهر و خرمدره به عنوان متولی اشتغال زندانیان شهرستان نیز مسائل و مشکلات حوزه فعالیتی خود را مطرح و پس از بحث بررسی راهکارهای لازم در خصوص حل فصل موانع موجود ارائه گردید.

لازم به توضیح هست پس از برگزاری این جلسه مدیر کل زندان‌های زنجان با همراهی دادستان و رئیس زندان ابهر با حضور در شرکت کیمیا الکل از مدیرعامل این شرکت به جهت فعالیت‌های خیرخواهانه و خداپسندانه جهت توسعه زیر ساختارهای اشتغال زندان ابهر قدردانی کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha