راه‌اندازی کتابخانه سیار در اندرزگاه‌های مجتمع ندامتگاهی قزلحصار

مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار از راه اندازی کتابخانه سیّار در اندرزگاه‌های این مجتمع خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیر مجتمع ندامتگاهی قزلحصار با اعلام این خبر افزود: اداره فرهنگی و تربیتی قزلحصار به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی با هدف ارتقاء آگاهی زندانیان درطول دوران تحمل کیفر، زمینه مطالعه برای علاقه مندان به کتاب را از طریق راه اندازی کتابخانه سیار فراهم کرده است.

عزیزی اضافه کرد: دراین مجتمع ندامتگاهی علاوه بر تسهیلات کتابخانه ای ، در اندرزگاه ها اقدام به استقرار کتابخانه سیار جهت سهولت دسترسی زندانیان به کتاب کرده است.

وی افزود: کتابخانه های سیار در اندرزگاه ها حاوی قریب به ۳۰۰ جلد کتاب با عناوین جدید و مختلف می باشد که توسط کارشناسان فرهنگی به صورت روزانه بین زندانیان توزیع می شود.

مدیر ندامتگاه قزلحصار بیان کرد: با توجه به استقبال چشمگیر زندانیان از کتابخانه های سیار، کتاب های منتخب به مدت یک هفته در اختیار علاقه مندان به مطالعه قرار گرفته که پس از اتمام مدت مقرر نسبت به تعویض آن اقدام می نمایند.

وی یادآورشد: در حال حاضر تعداد 28 هزار جلد کتاب با عناوین مختلف علمی، تاریخی، مذهبی، رمان، معلومات عمومی،فلسفی، روانشناسی، پزشکی و..جهت مطالعه زندانیان در کتابخانه های مرکزی و اندرزگاه های مجتمع ندامتگاهی قزلحصار موجود است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha