انعقاد تفاهمنامه همکاری زندان جیرفت و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان

تفاهم نامه همکاری مشترک اداره زندان شهرستان جیرفت و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان منعقد شد.

به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان کرمان، در راستای اجرای اولین بند از اولویت‌های ده‌گانه سازمان زندان‌ها، تفاهم نامه همکاری مشترک اداره زندان شهرستان جیرفت و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان منعقد گردید.

محمدرضا شریفی، رئیس زندان شهرستان جیرفت با حضور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان ضمن تشکر از همکاری کارشناسان و اساتید این مرکز، با اشاره به تأکید سازمان زندانها به اشتغال زندانیان اظهار داشت: آموزش و ارتقای سطح مهارت زندانیان، ساز و کاری مناسب برای بازپروری و فراهم نمودن زمینه اشتغال پایدار آنها است که در این راستا، تفاهم نامه همکاری مشترک با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان کرمان امضا شد.

شریفی گفت: از اهداف این تفاهم‌نامه، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بومی کشاورزی، آموزش مهارت‌های‌ کشاورزی به زندانیان فاقد مهارت، فراهم نمودن زمینه‌ اشتغال پایدار و کاهش بازگشت مجدد آنان به زندان می‌باشد.

احمد آئین، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان، بر آمادگی این مرکز بر بهبود و استمرار همکاری مشترک در راستای آموزش و مهارت آموزی کاربردی زندانیان تأکید کرد.

شایان ذکر است با اهداء لوح تقدیری به رئیس مرکز و مسئولین مربوطه از تلاشهای آنان در خصوص ارتقاء سطح مهارت زندانیان شهرستان جیرفت تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha