اشتغال ۹۱۴ نفر از زندانیان کهگیلویه وبویراحمد در بخش‌های مختلف

نشست مسؤلین اشتغال و حرفه‌آموزی و بنیاد تعاون در راستای پیگیری و تحقق اولویت ابلاغی ریاست سازمان مبنی بر توسعه اشتغال مولد در اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه ‌وبویراحمد سید خیر الله خوشقدم معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان ها در این جلسه با اشاره به اولویتهای ابلاغی ریاست سازمان و تأکید بر توسعه اشتغال پایدار گفت: توسعه نظام حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان ازجمله مهم‌ترین اقدامات اصلاحی و تربیتی است که در سند تحول و سخنان نوروزی ریاست محترم سازمان مورد تأکید قرار گرفته است؛ لذا با برنامه ریزی مدون و اصولی ، همفکری و تدبیر منطقی نسبت به ارتقاء این برنامه اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی گفت: شکل گیری جلسات مستمر و راهبردی ، همفکری کارشناسان و متخصصین امر،، همدلی و ارتباط مؤثر با بنیاد تعاون و کارآفرینان و ایجاد بستر و زمینه مناسب برای اشتغال زندانیان در داخل و بیرون از زندان می تواند ما را در این مسیر پیش ببرد.

خوشقدم افزود در سال گذشته ۹۱۴ نفر از زندانیان واجد شرایط در بخشهای مختلف کارگاهی، اشتغال نشسته و اعزام به کار مشغول به فعالیت بودند، که امیدواریم با برنامه ریزی بهتر و مطلوبتر و تلاش مضاعف در سالجاری تعداد بیشتری از زندانیان در مراکز اشتغال، به کار گیری شوند.

شایان ذکر آنکه در این جلسه مصوباتی برای توسعه اشتغال پایدار در زندان های استان به تصویب رسید.

انتهای خبر/

اشتغال 914 نفر از زندانیان کهگیلویه وبویراحمدی در بخشهای مختلف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha