تسریع در خروج زندان به خارج از شهر محور سفر مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به نیشابور

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با هدف پیگیری تسریع انتقال زندان نیشابور به خارج از شهر و شرکت در جلسه شورای تامین به شهرستان نیشابور سفر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سومین جلسه شورای تامین شهرستان نیشابور با موضوع تسریع در انتقال ندامتگاه این شهرستان به خارج از بافت شهری پس از بازدید میدانی مدیرکل زندان های استان، نمایندگان مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین اجرایی و انتظامی و اعضای تامین شهرستان از محل پروژه انتقال زندان نیشابور به خارج شهر تشکیل شد.

تسریع در خروج زندان به خارج از شهر، محور سفر مدیرکل زندان های خراسان رضوی به نیشابور

تسریع در خروج زندان به خارج از شهر، محور سفر مدیرکل زندان های خراسان رضوی به نیشابور

تسریع در خروج زندان به خارج از شهر، محور سفر مدیرکل زندان های خراسان رضوی به نیشابور

سید مجتبی حسینی در این جلسه ضمن تشریح وضعیت عمرانی و فیزیکی زندان، به بیان مشکلات ساختاری و زیربنایی ندامتگاه فعلی پرداخت و گفت: اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان باید درفضای فیزیکی مناسب و با رعایت حقوق شهروندی در زندان صورت پذیرد که این مهم در فضا و ابنیه قدیمی و محدود فعلی با مشکلاتی همراه است.

وی بهره مندی از فضای فیزیکی ساختمان مجاور زندان را بعنوان راهکار کوتاه مدت برای حل مشکلات و تسریع در اختصاص اعتبار مورد نیاز در جهت انتقال زندان به خارج از بافت شهری را در بلند مدت خواستار شد و گفت: خروج مراکز تأمینی و تربیتی از بافت شهری اولویت اصلی و تکلیف سازمانی می باشد که تعامل و همکاری دستگاه های متولی و اجرایی شهرستان در تسریع و تحقق این اولویت راهگشا خواهد بود.

در ادامه سید مجتبی حسینی با همراهی فرمانده انتظامی نیشابور با هدف بررسی ساختار فیزیکی و ابنیه زندان، با حضور در زندان شهرستان از ابنیه و اماکن پوسته خارجی و داخلی زندان همچنین محل اسکان زندانیان بازدید کرد و با تعدادی از زندانیان بی واسطه به گفتگو پرداخت و به درخواست های ایشان پاسخ داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha