آزادی زندانی نیازمند در مراسم یادواره شهدا توسط بانوی خیر اردبیلی

در اولین مراسم یادواره شهدای سال‌جاری که در سالن اجتماعات زندان مرکزی اردبیل برگزار شد، با مساعدت بانوی خیری، دیون و بدهی یک زندانی نیازمند و فعال فرهنگی پرداخت و زمینه آزادی او فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، اولین یادواره شهدا در سالجاری با محوریت گرامیداشت شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و یادبود شهید آوینی در زندان مرکزی اردبیل برگزار شد.

آزادی زندانی نیازمند اردبیل در مراسم یادواره شهدا

مدیرکل زندان‌های استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان، برخاسته از بطن ملت و مورد حمایت مردم فهیم ایران و آزادی‌خواهان جهان است و همواره دربالاترین میزان از آمادگی دفاعی بوده و نیروهای مسلح ما همواره برای حفظ کیان و امنیت ایران اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت در برابر زورگویان و مستکبران با صلابت هر چه تمام ایستاده است.

امجدی، در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای ۳۶ یادواره شهدا با نگاهی هنرمندانه در سال گذشته خبر داد و افزود: برنامه‌های فرهنگی در تمامی شاخه‌ها اعم از آموزش‌های رسمی و غیر رسمی، دوره‌های قرآنی، فعالیت‌های کتابخوانی، هنری، تربیت‌بدنی و ... در سال جاری با شتاب بیشتر و با هدف بازسازگاری اجتماعی گروه‌های هدف دنبال خواهد شد.

آزادی زندانی نیازمند اردبیل در مراسم یادواره شهدا

حجت الاسلام نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر بعنوان سخنران این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این محفل معنوی اظهار داشت: حرکت ارزنده نیروهای مسلح بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که رژیم غاصب صهیونیستی مترسکی پوشالی است و توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد.

وی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را جهادفی‌سبیل الله دانست و از مسئولین و متولیان فرهنگی خواست تا در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و انس بیشتر جوانان با اهداف و سبک زندگی شهدا اهتمام جدی داشته باشند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم به همت یکی از خیرین بزرگوار اردبیل، زمینه آزادی زندانی نیازمندی که در حوزه فرهنگی و تربیتی زندان فعالیت داشت، فراهم شد.

آزادی زندانی نیازمند اردبیل در مراسم یادواره شهدا

آزادی زندانی نیازمند اردبیل در مراسم یادواره شهدا

شعرخوانی، اجرای سرود پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha