اولین جلسه هیات اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان تهران برگزار شد

در اولین جلسه هیات اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان تهران، عملکرد این مجموعه در سال گذشته بررسی شده، برنامه های آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، با هدف بررسی عملکرد و بهبود فرایند اقدامات این مجموعه در سال جاری، اولین جلسه هیات اجرایی با حضور اعضا برگزار شد.
در این جلسه که جمشیدی مدیر کل توسعه منابع و پشتیبانی سازمان زندان ها، حیات الغیب مدیر کل زندان های استان تهران، پرهیزگار مدیر هتل استقلال و عضو جدید هیات اجرایی، فرزادی مدیر بازداشتگاه اوین، ابراهیم پور رییس بازرگانی و سوری دبیر هیات حضور داشتند، تقی پور مدیر بنیاد تعاون استان تهران عملکرد این مجموعه در سال گذشته را ارایه کرد.
همچنین در ادامه جلسه، اعضای هیات اجرایی برنامه های بنیاد تعاون زندانیان استان تهران در سال جاری را بررسی نموده، توسعه امر اشتغال و حرفه اموزی مددجویان را ضروری دانستند.
همچنین طی این جلسه نمایشگاه و فروشگاه دایمی آثار هنری زندانیان شاغل کارگاه های بنیاد تعاون استان در هتل پارسیان استقلال افتتاح شد که علاقمندان می توانند با خرید از آن در چرخه خرید لوازم اولیه کارگاه ها و نیز واریز دستمزد به حساب زندانیان شاغل و کمک به معاش خانواده های آنان سهیم باشند.

اولین جلسه هیات اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان تهران برگزار شد
بنا به این خبر، فروشگاه مرکزی این بنیاد با عنوان حامی ۴۲ در محل شهرزیبا جنب کانون اصلاح و تربیت روزانه پذیرای هنردوستان و علاقمندان است.
پایان خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha