برگزاری محفل اُنس با قرآن در آخرین روز ماه مبارک رمضان

در آخرین روز ماه مبارک رمضان و با حضور مدیر حوزه های علمیه استان گلستان، محفل اُنس با قرآن کریم در زندان گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در آخرین روز از ماه مبارک رمضان محفل اُنس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی فر مدیر حوزه های علمیه استان گلستان، حجت الاسلام والمسلمین سید طالب فهیم علوی معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندانهای استان، یوسفیان مدیر زندان گرگان و جمعی از مددجویان در دارالقرآن زندان گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیمی فر در جمع مددجویان قرآنی گفت: همواره با قرآن چه در داخل زندان چه خارج از آن، مأنوس باشید، چرا که نور قرآن باعث تجلی دلها و گسترش افکار مثبت در ذهن و پیشرفت در امور می گردد.

مدیر حوزه های علمیه استان این چنین محافلی در زندان را بسیار ارزشمند و موثر دانست و افزود: انس با قرآن بویژه در خلوت دل و در زندان و همچنین تدبر در آیات نورانی کلام خدا، فرصت مناسبی را برای بازگشت به سوی حق و بیزاری از باطل فراهم می آورد.

در پایان این مراسم 4 زندانی غیرعمد با کمک لیلا اوتادی بازیگر معروف تلوزیون و سینما طی مراسمی از زندان آزاد تا پیش از عید سعید فطر نزد خانواده‌هایشان بازگردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha