آزادی ۶ زندانی با کمک ۱۵۰ میلیون تومانی مجتمع آموزشی در کرمان

مدیر مجمتع آموزشی دانشوران با حضور در ستاد دیه استان کرمان، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد مردمی دیه اهدا کرد که با این مبلغ زمینه آزادی ۶ زندانی بدهکار مالی فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این بانوی خیر کرمانی با بیان اینکه هدف اصلی مجتمع آموزشی دانشوران در زمینه همکاری با ستاد مردمی دیه استان، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در بین تمامی اقشار جامعه با استفاده از ظرفیت های آموزشی مجتمع است، گفت: در ابتدا کلاس هایی با استفاده از کارشناسان در زمینه پیشگیری از عدم ورود محکومین به زندان برای اولیاء و دانش آموزان، برگزار شد و در نهایت جمع آوری کمک جهت آزادی محکومین جرائم غیرعمد در دستور کار هیئت مدیره مجتمع قرار گرفت.

دانشور مدیر مجمتع آموزشی دانشوران در ادامه افزود: خوشبختانه با همکاری مربیان، اولیاء و دانش آموزان و برگزاری نمایشگاه و فروش صنایع دستی دانش آموزان این مجتمع مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان جمع آوری و به ستاد دیه اهدا شد.

لازم بذکر است با مبلغ اهدایی این مجتمع آموزشی و مشارکت ستاد دیه استان، زمینه آزادی ۶ زندانی واجدالشرایط از زندان‌های بم، جیرفت و کرمان فراهم گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha