دیدار نوروزی و تقدیر مدیرکل زندان‌های استان از دادستان همدان

بروجنی، مدیرکل زندان‌های استان همدان برای دومین بار در سال جاری به دیدار نجفی، دادستان همدان رفت و در مورد مسائل مربوط به زندان به خصوص راهکارهای توسعه اشتغال با وی گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، بروجنی مدیرکل زندان‌های استان صبح امروز با حضور در دفتر نجفی دادستان مرکز همدان ضمن تبریک سال جدید از تعاملات سازنده و هماهنگی در جهت اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندانیان تقدیر کرد.

در این دیدار که دومین دیدار در سال جاری بود طرفین در مورد مسائل مربوط به اشتغال زندانیان، توسعه فعالیت‌های انجمن های حمایت، بهره‌مندی از ظرفیت های خیرین و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و همچنین اجرای سیاست های کاهش جمعیت کیفری بحث و تبادل نظر کردند.

دیدار نوروزی و تقدیر مدیر کل زندان‌های استان از دادستان مرکز همدان

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه سامان بخشی به بازداشت شدگان کمتر از یک روز بود که مقرر شد تدابیری برای این موضوع اندیشیده و دوره های آموزشی برای قضات برگزار شود.

بروجنی مدیرکل زندان‌های استان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در زمینه بازدید قضات گفت: در رتبه بندی اعلام شده از سوی قوه قضاییه استان همدان از رتبه ۲۳ کشور به رتبه ۱۳ رسیده است که رشد قابل توجهی بوده است.

مدیرکل زندانهای همدان در ادامه گفت: در حال حاضر آمار محکومین پابند استان ۲۲۲ نفر می باشد که نسبت به جمعیت کیفری آمار قابل قبولی نیست و نیازمند فرهنگ سازی استفاده از مجازات های جایگزین در میان قضات و ترغیب زندانیان به این امتیازات هستیم.

در پایان این دیدار، بروجنی با اهداء لوح سپاس از تعاملات همراهی، همدلی و کمک های مؤثر دادستان مرکز همدان که راهگشای ارائه خدمات مطلوبتر به زندانیان شده است، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha