کمک 20 میلیارد تومانی خیران نیک‌اندیش خوزستانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در قالب پویش بهار آزادی به همت فعالان اقتصادی خوزستان، ستاد دیه استان و همچنین جمعی از خیران نیک اندیش استان در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خوزستان ، مدیر کل زندان‌های استان در این آیین ضمن قدردانی از ستاد دیه استان، فعالان اقتصادی و دیگر خیران استان اظهارکرد: سازمان زندان‌های کشور ۲ رسالت دارد ابتدا اجرای احکام قضایی و نگهداری از مجرمان و متهمان است و رسالت دوم اصلاحی و تربیتی است.

غلامرضا روشان با اشاره به ضرورت نگاه اصلاحی و تربیتی و همچنین توجه به خانواده زندانیان بیان کرد: دیدگاه زیبای شهید اسد الله لاجوردی که ستاد دیه کشور را تاسیس کرد ؛ در حوزه کمک رسانی به زندانیان غیر عمد زمینه کمک‌های شایانی به جامعه را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: ۳۶۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان چشم انتظار کمک خیرین هستند و باید مانند فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی، همگی پای کار بیایند.

روشان افزود بیان کرد: زندانیان جرایم غیر عمد چشم انتظار دست سخاوتمند خیرین نیک اندیش هستند و در صورتی که هر خوزستانی تا پایان امسال در "پویش هر خوزستانی ۲۰هزار تومان" مشارکت کنند؛ ۳۶۰ زندانی جرائم غیر عمد آزاد خواهند شد.

مدیر کل زندان های خوزستان افزود در جشن گلریزان اهواز 4 ملیارد تومان جمع آوری شده و تاکنون در سرار استان 13 میلیارد جمع آوری گردیده و همچنین پیش بینی می شود این مبلغ تا پایان این جشن ها که در شهرهای مختلف استان در حال برگزاری است به 20 میلیارد تومان برسد.

کمک 20 میلیاردی خیران نیک اندیش خوزستانی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

دکتر دهقان رییس کل دادگستری خوزستان در آغاز سخنان خود ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، کمک به افراد نیازمند را درتعمیق پیوند ، انسجام اجتماعی و ثبات جامعه راهگشا توصیف کرد و افزود:بسیار از مددجویان زندانی چشم انتظار کمک خیران نیک اندیش برای بازگشت به آغوش خانواده هستند.

وی گفت: سال گذشته با کمک ۹۱۸میلیارد تومانی خیران و همراهی دستگاه قضایی و گذشت شکات ، ۴۰۱ مددجوی زندانی در خوزستان به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

کمک 20 میلیاردی خیران نیک اندیش خوزستانی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

رییس اتاق بازرگانی اهواز در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان ضمن قدردانی از حضور مسئولان و خیران استان برای حضور در این آیین باشکوه، گفت: اتاق بازرگانی اهواز و اعضای آن هر ساله در راستای مسئولیت اجتماعی خود، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان غیر عمد را فراهم می آورد.

محمد جواد امانی با بیان اینکه در طول سال‌های مختلف همیشه حرکت‌های خیران و نیک اندیشان عضو اتاق بازرگانی اهواز مایه مباهات و افتخار بوده است افزود: مفتخریم که بخش خصوصی در دوران های مختلف به وظیفه و رسالت اجتماعی خود پایبند بوده و به خوبی آن را انجام داده است.

خانم دکتر شهلا عموری نایب رییس اتاق بازرگانی اهواز ضمن ابراز خرسندی از میزبانی اتاق بازرگانی اهواز در راستای جذب مشارکت خیران نوع دوست استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خوزستان افزود:فقر و بیکاری علت بسیاری از مفاسد اجتماعی و بزه کاری و افزایش جرم در جامعه است بنابراین باید موانع سرمایه گذاری مولد و اشتغال را در استان برطرف و شرایط آسانی برای جذب سرمایه گذاری فراهم کنیم.

کمک 20 میلیاردی خیران نیک اندیش خوزستانی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

خانم عموری مبلغ ۱۸۰میلیون تومان و مجموعه اتاق بازرگانی اهواز ۵۰۰ میلیون تومان و محسن چاووشی ۴۰۰ میلیون تومان و امامی رییس اتاق بازرگانی اهواز ۲۰ میلیون تومان برای آزادی مددجویان زندانی جرایم غیرعمد مشارکت کردند. در این مراسم ۲۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد خوزستانی که با کمک خیران زمینه آزادی آنان فراهم شده به کانون خانواده های خود بازگشتند.

انتهای خبر /.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha