178 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در سال گذشته از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند

مدیرکل زندان‌ها ونائب رئیس ستاد دیه کهگیلویه وبویراحمد در گفتگوی ویژه خبر ۲۰ شبکه دنا با بیان اینکه جشن گلریزان با حضور خیرین و نیکوکاران در یاسوج برگزار می شود گفت: در سال گذشته 178 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی با بدهی 160 میلیار تومانی از زندان آزاد شدند که با کمک صلح یاران، اعضاء شورای حل اختلاف و مددکاران ما 100 میلیارد تومان آن مورد گذشت شکات واقع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد؛ منصور بیژنی گفت: یکی از سنت‌های خوب ایرانیان در ماه مبارک رمضان، برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و جشن‌هایی است که با کمک مردم و خیران بذر مهربانی و عاطفه را در قلب‌ها می‌کارد.

وی افزود: خوشبختانه مردم نوع‌دوست استان هر ساله با حضور سبز خود در جشن‌های گلریزان، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در مسجد فاطمه الزهرا (س) یاسوج افزود: با کمک مردم، خیران نیک‌اندیش و افراد متمکن قطعاً امسال نیز در جشن گلریزان شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد نسبت سال گذشته خواهیم بود.

مدیر کل زندان‌های استان ادامه داد: شماره کارت و حساب ستاد دیه برای واریز کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ و شماره حساب ۰۲۱۷۰۹۲۱۶۳۰۰۵ بانک ملی است.

بیژنی با بیان اینکه زندانی جرائم غیرعمد استان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار آزادی و پیوستن به آغوش گرم خانواده‌های خود هستند، از مردم و خیران خواست هر فرد به اندازه سهم خود کمک کند.

انتهای خبر/

در سال گذشته 178 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha