آزادی ۱۶ زندانی واجدشرایط مشهدی در طرح ویژه رمضان

در نتیجه برگزاری سه مرحله مراسم ضیافت افطاری خانوادگی زندانیان در زندان مرکزی مشهد، ۱۶ زندانی با بهره‌مندی از ارفاقات قضایی از این ندامتگاه آزاد شدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی ، از ابتدای ماه مبارک رمضان سه مرحله ضیافت افطاری خانوادگی زندانیان در زندان مرکزی مشهد با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ، فرماندار مشهد مقدس و جمعی از مسئولین ارشد قضایی برگزار شد.
در نخستین روز از برپایی این ضیافت معنوی ۲ زندانی در نتیجه دیدار مستقیم رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با زندانیان و خانواده هایشان با استفاده از تاسیسات قضایی از زندان آزاد شدند.

آزادی ۱۶ زندانی مشهدی در طرح افطاری خانوادگی زندانیان
همچنین با ادامه این فرآیند طی دو مرحله بعدی نیز ۱۴ زندانی واجدالشرایط، با حضور معاون دادستان و سرپرست حوزه قضایی نظارت بر زندان‌های استان، ضمن بهره‌مندی از ارفاقات قضایی، زمینه آزادی آنها فراهم شد.

آزادی ۱۶ زندانی مشهدی در طرح افطاری خانوادگی زندانیان
شایان ذکر است طرح اطعام خانوادگی زندانیان در ماه مبارک رمضان برای نخستین بار در زندان مرکزی مشهد اجرا شده است که تاکنون طی سه مرحله حدود ۴۰۰ نفر از زندانیان کم برخوردار و فاقد مرخصی این ندامتگاه در قالب طرح مذکور با خانواده‌های خود در ضیافت افطاری دیدار کرده اند.
گفتنی است این طرح در سایر زندانهای استان خراسان رضوی نیز اجرا شده است .

آزادی ۱۶ زندانی مشهدی در طرح افطاری خانوادگی زندانیان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha