برگزاری محفل انس با قرآن در زندان تفرش

محفل انس با قرآن با حضور  مسئولان قضائی  شهرستان تفرش در زندان این شهر برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکز ی ، مدیر کل زندان های استان مرکزی با بیان خبر فوق افزود ؛ برگزاری محفل های قرآنی موجب ترویج فرهنگ قرآنی می شود .

علی اسلام خواه برگزاری محافل قرآنی را در بازسازی شخصیت مددجویان تأثیرگذار دانست و اظهار کرد: قرآن بهترین راهنما در تمام مراحل زندگی انسان‌ ها است و مراکز بازپروری و ندامتگاه‌ ها با توجه به سیاست‌ های سازمان زندان‌ ها با ترویج فرهنگ ناب محمدی‌(ص) به مراکز تعلیمات دینی تبدیل شده‌اند .

برگزاری محفل انس با قرآن در زندان تفرش

وی خاطرنشان کرد: قرآن کتابی برای تمامی زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگی ، اجتماعی ، تربیتی راهکار و برنامه ای مدون دارد و عنایت به آیات الهی می تواند ما را به سعادت رهنمون سازد .

رئیس دادگستری تفرش هم در حاشیه این مراسم و در دیدار چهره به چهره با زندانیان ، با تقدیر از رئیس زندان و عوامل برگزاری محفل انس با قرآن در زندان گفت : برگزاری محافل قرآنی موجب رشد در انسان شده و سپری در برابر دسیسه های شیطان خواهد بود .

برگزاری محفل انس با قرآن در زندان تفرش

سید اکبر حسینی با بیان اینکه محفل انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می کند، گفت: برگزاری این محافل ترویج فرهنگ قرآنی را به دنبال داد .

وی زندانیان را به انس با قرآن توصیه و اظهار کرد : قرآن انسان ها را از لحاظ روحی تقویت و اعتماد به نفس را افزایش داده سبب نزدیکی به خدا می شود .

گفتنی است از برکات این محفل آزادی سه نفر از زندانیان با بهره مند شدن از ارفاقات قانونی و رأفت اسلامی بود .

برگزاری محفل انس با قرآن در زندان تفرش

انتهای خبر/

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha