52 زندانی جرائم غیر عمد چشم انتظار سخاوت مردم نوعدوست

52 زندانی غیرعمد واجد شرایط کمک در زندان های استان دوران محکومین خود را سپری می کنند در انتظار آزادی با کمک خیرین،کارآفرینان و آحاد مردم در جشن گلریزان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، مدیرنمایندگی ستاددیه استان گفت: سال گذشته 129 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان ، با کمک خیرین، ستاد دیه استان ، ستاددیه کشور از زندان آزاد شدند.

« غلامرضا حسین پور» با بیان اینکه کل مبلغ بدهی این زندانیان مبلغ 158 میلیارد و 852 میلیون تومان بوده است عنوان کرد: با پیگیری همکاران ما پس از دعوت از شکات و گفتگو های چهره به چهره با آن‌ها مبلغ 109 میلیارد تومان گذشت شاکی اخذ گردید.

وی ادامه داد: برای آزادی این مددجویان مبلغ 4 میلیارد و 295 میلیون تومان از طریق ستاد دیه پرداخت و مبلغ 34 میلیارد و 162 میلیون تومان اعسار این پرونده ها در دادگستری های استان پذیرفته شد، همچنین مبلغ 9 میلیارد و 840 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک های عامل به مددجویان اعطاء شده است و مبلغ آورده محکومین 533 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به این که هم اکنون 52 زندانی غیرعمد واجد شرایط کمک در زندان های استان دوران محکومین خود را سپری می کنند اظهارداشت: مبلغ حدود 19 میلیارد تومان اعتبار برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز مورد نیاز می‌باشد.

«حسین پور» تاکیدکرد : جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد امسال در تاریخ 1403/1/19 مصادف با 27 ماه مبارک رمضان در محل سالن غدیر سپاه (ابتدای بلوار پاسداران ) برگزار می شود که از عموم مردم و خیرین نیک اندیش دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha