محفل انس با قرآن روزانه در زندان‌های مازندران برپا می‌شود

رئیس اداره دفتر فرهنگی و تربیتی زندان های مازندران از برپایی محفل انس با قرآن در زندان‌های این استان خبر داد و گفت: هر روز برنامه جزء خوانی در زندان‌ها، اردوگاه‌ها و کانون اصلاح و تربیت استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، حجت الاسلام معافی در مراسم محفل انس با قرآن که در ندامتگاه محکومین مواد مخدر برگزار شد،گفت: ارتباط اداره کل زندان های استان مازندران با سازمان های اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارتقاء سطح آموزش قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد .

حجت الاسلام معافی بیان کرد: 10عنوان دارالقرآن در زندان‌ها، اردوگاه ها و کانون اصلاح و تربیت مشغول به فعالیت فرهنگی قرآنی و آموزش قرآن است.

وی افزود، موسسه قرآنی "بشارت ندای وحی " با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی در زندانهای استان مازندران بیش از یک دهه ثبت و در زمینه آموزش هدفمند زندانیان فعالیت دارد.

معافی در ادامه سخنانش به برنامه های آموزش قرآن کریم در زندان های مازندران اشاره کرد و عنوان داشت: در ماه مبارک رمضان هر روز برنامه جزء خوانی قرآن کریم برای مخاطبین و گروه های هدف از جمله کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان مرد و زن برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر اجرای محافل قرآنی و کلاس‌های آموزشی، بندهای قرآنی نیز در زندان های مازندران با هدف آموزش رشته قرآنی همچون روخوانی، روانخوانی، حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم ایجاد شده است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha