آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک دو و نیم میلیارد تومانی خیّر گنبدی

همزمان با ماه میهمانی خدا و در آستانه شب‌های قدر، با تلاش معاون اداری و مالی زندان‌های گلستان و همت مدیران و مددکاران زندان‌های استان ، همچنین بخشش شاکیان و کمک ۲ و نیم میلیارد تومانی خیر خوشنام گنبدی، شرایط آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار و نیازمند از زندان‌های استان گلستان فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های گلستان، مدیرکل زندان‌های استان گفت: صبح امروز در زندان گرگان و روز گذشته در زندان گنبد، با حضور مسئولین و خیّر نام‌آشنای گنبدی ، با دعوت جمعی از شکات زندانیان بدهکار، جلسات صلح وسازش جهت اخذ رضایت از شاکیان و پرداخت بدهی زندانیان نیازمند برگزار شد.

غلامرضا سرلک ادامه داد: مبلغ کل بدهی زندانیان بدهکار ۵میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بود که بیش از نیمی از این مبلغ را شکات به حرمت ماه مبارک رمضان، بصورت رضایتمندانه بخشیدند.

وی افزود: مابقی بدهی به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰میلیون تومان را خیر خوشنام گنبدی "حاج محمد شهرکی" پرداخت کرد و شرایط آزادی ۲۰۰ زندانی نیازمند و بدهکار و کمتر از ۵۰میلیون تومان، از زندان‌های استان فراهم شد.

عضو شورای قضایی گلستان خاطرنشان کرد: این خیّر در ابتدای ماه رمضان نیز در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد 4۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان بصورت نقدی و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب بسته های معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند کمک کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha