رئیس‌کل دادگستری فارس: زندانبانان خدمت بالایی به تامین امنیت و کاهش آسیب‌های جامعه می‌کنند

همزمان با حلول سال نو و نوروز ۱۴٠۳ حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با همراهی اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندانهای استان، از زندان مرکزی شیراز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، همزمان با حلول سال نو و نوروز ۱۴٠۳ حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با همراهی اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندانهای استان، با حضور در زندان عادل آباد شیراز از بخش‌های مختلف این زندان بازدید کرد.

در این بازدید که رضایی دانا مدیر زندان عادل آباد و مرزبان رئیس اداره بازرسی اداره کل زندان‌های فارس هم حضور داشتند،رئیس دستگاه قضایی استان با حضور در اندرزگاه ها و خوابگاه ها، از نزدیک با زندانیان دیدار و گفتگو نمود و ضمن تبریک سال نو برای آنان توفیق اصلاح نفس و بازگشت سعادتمندانه به جامعه را نمود.

رییس کل دادگستری فارس:

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس همچنین در دیدار با پرسنل شیفت حاضر به خدمت در زندان، از کارکنان زندان در کسوت خادمان اصلاح و تربیت به واسطه حضور مستمر و بدون تعطیل در محیط کار و اهتمام در نگهداری مجرمان و اصلاح و تربیت آنان قدردانی نمود و گفت: اینکه زندانبانان در تمام طول سال حتی ایام تعطیل و نوروز به این امر مهم می‌پردازند و هم در نگهداری ، اصلاح زندانیان و هم در تامین امنیت اجتماعی به جامعه خدمت می‌کنند جای تقدیر ویژه دارد.

وی برای خادمان اصلاح و تربیت سالی سرشار از عزت، برکت و توفیق آرزو نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha