مدال طلای قهرمانی کشوری بر گردن فرزند نوجوان  مددجوی زندان مرکزی سنندج

دیدار و سرکشی مدیر کل زندانهای کردستان از فرزند مددجوی مدال آور ورزشی زندان مرکزی سنندج فتحی، مدیرکل زندان‌های استان بهمراه زانیار، مدیرعامل انجمن حمایت خانواده زندانیان سنندج ، به پاس کسب مدال طلای رشته رزمی فرزند نوجوان یکی از مددجویان زندان سنندج در منزل ایشان حضور یافته و با اهداء جایزه ی نقدی از همت و تلاش این ورزشکار نوجوان تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای کردستان، فتحی مدیرکل زندانهای استان با تبریک به خانواده مددجوی دارنداه فرزندمدال طلای قهرمانی کشوری بر گردن فرزند نوجوان  مدجوی زندان مرکزی سنندجمدال طلای قهرمانی کشوری بر گردن فرزند نوجوان  مدجوی زندان مرکزی سنندج

ممتاز رشته ورزش رزمی و نمونه تحصیلی ، هدف از این بازدید را ایجاد انگیزه مضاعف و تشویق برای ادامه راه موفقیت ایشان خواند، در ادامه افزود، جلوگیری از به هدر رفتن خلاقیت های خدادادی فرزندان مددجویان و کاهش آسیب‌های روحی و روانی آنان در نبود سرپرست خانواده امری بسیار مهم و نیکو است که در اولویت های ده گانه سازمان نیز به خوبی بدان اشاره شده و بر عهده مبادیان این امر نهاده شده است.
فتحی، مدیرکل زندانهای کردستان گفت، فرزندان مستعد و توانمند مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان سنندج، سرمایه های ارزشمند جامعه هستند که قابل سرمایه گذاری و ابزارکارآمدی در کاهش چرخه جرم و اصلاح دیگر افراد خانواده است. فتحی، خواستار شناسایی استعدادهای موجود در این خانوارها با هدف رسیدگی بهتر و بیشتر و ارتقاع توانمندی های حرفه ای و ملی آنان شد.

زانیار مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان، آمادگی این انجمن را در راستای حمایت از خانواده‌های دارای استعدادهای برتر اعلام و عنوان نمود : هدف انجمن در مرحله اول حفظ ساختار و چهارچوب خانواده ها بوده که معمولاً شوک فقدان سرپرست خانواده و هجوم فشارهای اقتصادی و روانی، بر دیگر اعضاء خانواده نمایان و بسیار مخرب می باشد.

انجمن‌ حمایت خانواده زندانیان می‌توانند به عنوان یک سپر محافظ از آسیب‌های وارده در فقدان نبود سرپرست خانواده ی آسیب دیده زندانیان عمل کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha