پیام تبریک مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال جدید

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و سال ۱۴۰۳ را به کارکنان مراکز تأمینی و تربیتی استان و خانواده ایشان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای استان طی پیامی آغاز سال ۱۴۰۳ را به کارکنان و خانواده ایشان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه الله الرحمن الرحیم

بهار فصل رویش است؛ موهبتی است الهی که فصل تازه ای از زندگی‌ را با آن آغاز می‌کنیم و آغاز سالی است توام شده با بهار قرآن ماه مبارک رمضان که امید داریم با ظهور منجی عالم بشریت مهدی صاحب الزمان(عج) ، جهان نیز عاری از ظلم و جور شود و از وجود قدسی او صلح بر عرض الهی گسترانیده شود. اینجانب فرا رسیدن سال نو را خدمت ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزومندم که سال جدید پر خیر و برکت و به ظهور منجی عالم بشریت ختم شود. همچنین بر خود فرض میدانم نوروز و بهار طبیعت را خدمت همه کارکنان خدوم و تلاش‌گر زندانهای خراسان رضوی ، سربازان وظیفه و خانواده محترمشان تبریک و شاد باش عرض کنم . مردان و زنانی که بی‌ادعا در سنگر اصلاح و تربیت مسئولانه و ایثارگرانه برای ارتقا شاخص‌های سازمانی و انجام تکالیف اجتماعی و بالا بردن سطح کیفی ارائه خدمات تامینی و تربیتی به زندانیان و خانواده آنان که آسیب دیده اجتماعی هستند ، خالصانه و بی وقفه فعالیت می‌کنید تا نفوس این افراد اصلاح و در مسیر صحیح قرار گیرد. در سالی که گذشت شما همکاران خدوم نشان دادید که با اعتقاد راسخ تمام توان خود را در تحقق سیاستها و اولویت‌های سازمانی به کار بسته و در راستای ارتقاء آن و خدمت صادقانه کوشش کرده‌اید ، انشاالله خداوند به احسن وجه قبول فرماید . در سال جدید نیز یقین دارم که همچون گذشته با همدلی سازمانی و همگرایی برون سازمانی همچنان خواهید درخشید. همچنین به نوبه خود از خانواده های محترم کارکنان نیز قدردانی می‌کنم که توانسته‌اند با همدلی ، صبوری و حمایت‌های همه جانبه‌، پرسنل زندان‌های استان را در انجام رسالت سازمانی و اجتماعی یاری کنند.

و من الله توفیق ، در پناه ولی نعمتمان حضرت ثامن‌الحجج( ع) سلامت و عزتمند باشید.

سید مجتبی حسینی

مدیرکل زندان های خراسان رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha