کمک ۲۵ میلیارد ریالی خیرین شهرضایی در جشن گلریزان 

در اقدامی بی سابقه خیرین و مردم نیکوکار شهرضایی با کمک مالی بصورت نقدی،چک و تعهدی مبلغ ۲۵ میلیارد ریال به آزادی زندانیان این شهر کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان و سنت هرساله نیکوکاران شهرضایی در حرکتی بی سابقه با کمک دو ونیم میلیارد تومانی خود در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شرکت کردند.
در این مراسم مسئولین شهر از جمله امام جمعه موقت،معاون اداری مالی زندان های استان،فرماندار ،شهردار،ریاست دادگستری ودادستان و فرماندهان ستادی و انتظامی و همچنین خیرین از کارخانه داران تا صنوف مختلف با کمک های نقدی خود گوی سبقت را در این امر مقدس ربودند .

کمک ۲۵ میلیارد ریالی خیرین شهرضایی در جشن گلریزان 
جعفری فرماندار شهرضا با ارائه گزارشی از جشن گلریزان ماه رمضان که در فروردین ماه برگزار شد ازتلاش مضاعف خیراندیشان شهرضایی که منجر به آزادی ۱۸نفر از محکومین مالی شد قدردانی کرد.
وی گفت:با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین زندان و تعامل و مشارکت ستاد دیه استان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان بحساب ستاد دیه استان واریز که حدود ۴ برابر آن جهت آزادی زندانیان شهرضایی به این شهرستان برگشت داده شده است و زمینه آزادی ۱۸ زندانی مهیا گردیده است.
فرماندار شهرضا در ادامه با عنوان اینکه حدود ۳۲ نفر از محکومین مالی زندان این شهرستان نگاهشان به دستان پر برکت شما خیرین است اظهار امیدواری کرد: امسال نیز بتوانیم تعداد بیشتری از این محکومین را به مدد حضور خیرین بزرگوار به آغوش گرم خانواده بازگردانیم .
حجت الاسلام طالبپور امام جمعه موقت شهرضا نیز با اشاره به خادمیاران همراه خود به نیت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) از کمک سه مبلغ هشت میلیون تومان برای این گلریزان خبر داد .
دائی معاون اداری مالی زندانهای استان نیز در این مراسم حضور و ضمن قدردانی از همدلی پر شورو شعف خیرین با اعلام شیوه نامه ستاد دیه در خصوص ۵برابر کمک این ستاد به ازای هر مبلغ جمع آوری شده عزم خیرین را مصمم نمود .
این مراسم پس از جمع اوری دو نیم میلیارد کمک های خیرین و اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف افطاری خاتمه یافت.
خاطر نشان می سازد جشن گلریزان در این شهرستان تا پایان ماه رمضان بصورت مجازی ادامه خواهد داشت.
انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha