برگزاری آخرین جلسه شورای اداری زندان‌های هرمزگان در سال 1402

آخرین جلسه شورای اداری زندان های هرمزگان به ریاست سرپرست زندان های استان و با حضور کلیه اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های هرمزگان، در این جلسه سرپرست زندان های استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تقارن این ماه با بهار طبیعت از زحمات کارکنان زندان های استان تقدیر و تشکر کرد.

سردار همچنین با تقدیر از روند تکمیل پروژه های عمرانی در دست اقدام زندان ها و لزوم تکمیل آن ها جهت برقراری هرچه بیشتر امنیت پایدار، امنیت را مهم ترین اولویت در زندان ها برشمرد و آن را ضامن رسیدن به آرامش و تحقق اهداف سازمانی عنوان کرد.

وی با تاکید بر دقت، جدیت و هوشیاری کامل روسا و مسئولین زندان ها گفت: حضور روسا و مسئولین باید آگاهانه صورت پذیرد و صرفا حضور در زندان نباشد. مسئولین در سرکشی ها باید به بررسی نقاط قوت و ضعف زندان ها بپردازند و با برنامه ریزی و تدبیر در رفع مشکلات قدم بردارند.

سردار در ادامه پس از استماع سخنان اعضای شورای اداری در خصوص عملکردها، مشکلات و اقدامات آن ها به تشریح و تبیین راهکارها در این زمینه پرداخت و نکات و توصیه های لازم را جهت برطرف نمودن آن ها ذکر نمودند.

بشیر سردار بر حفظ همدلی و صمیمیت بین کارکنان تاکید نمود و گفت: برنامه ها و اهداف سازمانی جز در سایه همدلی و همکاری جامه عمل نمی پوشد و این مهم لازمه دستیابی به اهداف و گره گشای مشکلات خواهد بود.

شایان ذکر است در حاشیه این نشست از معاون اصلاح و تربیت سابق زندان های استان که در مهرماه 1402 به افتخار بازنشتگی نائل شدند تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha