تحقق ۱۰۷ درصدی حرفه‌آموزی زندانیان زنجانی در سال ۱۴۰۲

بیش از ۱۰۷ درصد از تعهدات حرفه‌آموزی زندان‌های زنجان در سال ۱۴۰۲ محقق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اعلام این خبر گفت: با تلاش‌های شبانه روزی همکاران و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تعامل بسیار مطلوب اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای بیش از ۱۳۸۳ نفر از زندانیان استان در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب گواهینامه آموزشی در یکی از رشته‌های فنی حرفه‌ای شدند.
بنیادی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ شاهد توسعه کارگاههای حرفه آموزی در زندان‌های استان بودیم که در نتیجه این اقدامات عملکرد بسیار خوبی در حوزه مهارت آموزی زندانیان به دست آمد.
مدیرکل زندان‌های زنجان در این جلسه وضعیت پرداخت دستمزد به زندانیان توسط متولیان اشتغال زندانیان را مطلوب ارزیابی و بیان کرد:زندان‌های زنجان در سال جاری در میانگین پرداخت دستمزد به زندانیان توانست رتبه مطلوبی در کشور به خود اختصاص دهد که امیدواریم این وضعیت در سال جدید نیز استمرار داشته و شاهد توانمندسازی هرچه بیشتر زندانیان و خانواده‌های آنان باشیم.
بنیادی در پایان تاکید کرد:اشتغال و حرفه آموزی همچنان به عنوان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های سازمانی بوده و دغدغه مسئولین بالادستی در این زمینه نشانگر نقش بسزای این شاخص در کاهش آسیب‌های درون زندان و آسیب‌های جامعه است.
در پایان جلسه اعضای حاضر نیز در حوزه مسئولیتی خود دیدگاهها و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha