بازدید رئیس‌کل دادگستری استان همدان از مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان

رئیس کل دادگستری استان همدان به پس از حضور در کانون اصلاح و تربیت همدان و ملاقات چهره به چهره با مددجویان، از مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان نیز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، محمدی مهر رئیس کل دادگستری استان با همراهی بروجنی مدیرکل زندانهای همدان از مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان بازدید کرد.

بازدید رئیس کل دادگستری استان همدان از مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان

در این بازدید که با حضور جمعی از کارکنان زندانهای استان انجام شد محمدی مهر رئیس کل دادگستری استان ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز در جریان روند اجرای پابند برای زندانیان قرار گرفت.

بازدید رئیس کل دادگستری استان همدان از مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان

بروجنی مدیرکل زندانهای استان همدان در این بازدید گفت: در حال حاضر 217 زندانی تحت پابند داریم و ظرفیت چند برابری برای نصب پابند در مرکز وجود دارد.

بروجنی افزود: تاکنون بیش از 160نفر از زندانیان تحت پابند الکترونیک از ارفاقاتی مانند: تعلیق، آزادی مشروط و پایان حبس بهره مند شده اند.

بازدید رئیس کل دادگستری استان همدان از مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان

محمدی مهر رئیس کل دادگستری استان نیز ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در این حوزه تصریح کرد: به منظور حمایت از خانواده های زندانیان و کم کردن فاصله سرپرست خانواده و سایر اعضای خانواده استفاده از مجازات پابند گزینه مناسبی است. برگزاری دوره های آموزشی، بازدید قضات از مرکز و تعامل سازنده با محاکم قضایی در افزایش استفاده از این مجازات و فرهنگ سازی در بین قضات موثر خواهد بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha