دیدار اعضا هیئت امنا ستاد دیه استان با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

اعضاء هیئت امناء و جمعی از خیرین ستاد دیه استان در آستانه جشن گلریزان با امام جمعه محبوب و مردمی تبریز دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی ،در این دیدار رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیئت امناء ستاد دیه آذربایجان شرقی طی سخنانی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز ۶۱۰ نفر از زندانیان و محکومین مالی از زندان‌های استان آزاد شدند که برای آزادی این تعداد بیش از ۳۲ میلیارد تومان کمک ویژه (بلاعوض)پرداخت شده است .

موسی خلیل اللهی افزود : با حمایت‌های حضرت آیت الله آل هاشم و مردم فهیم تبریز و استان ، در ۴ سال اخیر تعداد ۴۴۰۰ خانواده به سنت حسنه‌ای که خانواده‌های متوفی از بابت تاج گل و ضیافت و احسان مرحومین به ستاد دیه استان مراجعه می‌کنند پیوسته اند و از این بخش بیش از ۱۱۰۰ زندانی آزاد و به کانون گرم خانواده خود بازگشته اند .

خلیل اللهی افزود: بیست و یکمین جشن گلریزان تبریز ۱۸ فروردین سال ۱۴۰۳ بعد از افطار در مجتمع پتروشیمی تبریز بعد از افطار برگزار خواهد شد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز ضمن قدردانی از عملکرد ستاد دیه استان گفت: خیلی خرسندم که در جمع اعضاء محترم و خیرین ستاد دیه استان هستم و جا دارد از بزرگ خیر استان مرحوم آقای مهندس مقیمی اصل یادی کنیم که همیشه در صف اول کمک به زندانیان نیازمند بودند .

آیت الله آل هاشم افزود :جشن گلریزان یکی از کارهایی حسنه و نیکی هست که همه ساله خیرین منتظر این شب هستند تا در این جشن شرکت کنند و هر کس در توان خود برای آزادی زندانیان غیرعمد قدم های نیکی بردارد .

وی افزود : ستاد دیه همچون ستونی تکیه‌گاه افراد نیازمند است و زندانیانی که در بند هستند چشم انتظار کمک‌های خیرین و ستاد دیه هستند .

وی در پایان گفت : امیدوارم با تلاشهای ستاد دیه استان فرهنگ صلح و سازش در استان توسعه یابد.

دیدار اعضا هیئت امنا ستاد دیه استان با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

دیدار اعضا هیئت امنا ستاد دیه استان با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha