آزادی ۱۰۰ زندانی نیازمند با کمک خیر لرستانی

به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ با کمک خیر نیک اندیش حاج علی دولتشاهی، صد زندانی جرائم غیر عمد و معسر از پرداخت بدهی، از زندان آزاد شدند و سال جدید را در کنار خانواده خود جشن می‌گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های استان لرستان در حاشیه مراسم آزادی صد زندانی از زندان‌های لرستان از کمک‌های این خیر نیکوکار که در چندین مرحله زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان معسر را فراهم کرده‌است، تقدیر و تشکر کرد.

وی عنوان کرد: این قبیل اقدامات خیرخواهانه از برکات جامعه اسلامی‌است و خدا را شاکریم که در جای جای میهن عزیزمان افراد خیری هستند که با تمام وجود از جان و مال خود برای کمک به همنوعان مایه می‌گذارند.

کشوری در ادامه تصریح کرد: در هیچ‌یک از نظام‌های حقوقی دنیا از جمله کشورهای اسلامی توجه به امورات زندانیان بدین شکل نیست و زندانبانی اسلامی و اصلاح و تربیت زندانیان و در ادامه آن اقدامات مددکاری و آزادی زندانیان از افتخارات جمهوری اسلامی است.

مدیرکل زندان‌های استان لرستان افزود: توجه به کرامت زندانیان بر ما تکلیف است و آنگونه که امام راحل فرموده زندان باید به دانشگاه و محلی برای افزایش آگاهی و تعمیق بینش و نگرش زندانیان تبدیل شود.

عضو شورای قضایی استان لرستان اضافه کرد: از سال ۹۸ تا کنون بیش از ۲۷۵۰ زندانی معسر با کمک خیرین، نهادهای انقلابی و مردم شریف استان از زندان آزاد شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های مستمر مجموعه زندان‌های استان در برطرف کردن مشکلات زندانیان و همچنین حضور در کنار آنان گفت: نتیجه این اقدامات، حضور حداکثری مددجویان در پای صندوق‌های رأی در انتخابات گذشته بوده‌است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha