دیدار مدیرکل زندان های لرستان با ده خانواده زندانی نیازمند در روستاهای لرستان

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان لرستان به همراه بهرامی مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان و یکی از خیرین نیک اندیش ومددکار اجتماعی در حوزه خانواده زندانیان با ده خانواده زندانی ساکن در روستای کلهو،دوش برآفتاب ،دره بادام،ریقان وچاه ذولفقار از توابع چگنی دیدار وبا خانواده آنان گفتگویی صمیمانه داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان لرستان عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های استان لرستان به همراه بهرامی مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان و یکی از خیرین نیک اندیش ومددکار اجتماعی در حوزه خانواده زندانیان با ده خانواده زندانی ساکن در روستای کلهو،دوش برآفتاب ،دره بادام،ریقان وچاه ذولفقار از توابع چگنی دیدار وبا خانواده آنان گفتگویی صمیمانه داشتند.

در این بازدید که 10 ساعت به طول انجامید بسته های معیشتی وکارت هدیه به ارزش 11 میلیون ریال ولوازم تحریر در آستانه سال تحصیلی به خانواده زندانیان اهدا شد.

خیر نیک اندیش لرستانی، به خانواده این زندانیان کمک هایی از قبیل هزینه خرید دو تخته فرش، تعمیرخانه یکی از مددجویان،خرید سمعک و هزینه درمان خانواده آنان در این منطقه را بر عهده گرفت.

مدیرکل زندان های لرستان پس از پیگیری مشکلات قضایی زندانیان ،درخواست خانواده هایشان را در ارجعیت دستور کاری زندان های لرستان به قید فوریت قرار داد.

/انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha