52 زندانی جرائم غیرعمد خراسان جنوبی در انتظار آزادی

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمدگفت: مراسم معنوی جشن گلریزان هر ساله در ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی،«عبدی» مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی افزود: مردم،خیرین،کارآفرینان،مدارس، اصناف و بازاریان هر ساله در آزادی زندانیان و مشارکت در جشن گلریزان نقش موثری داشته‌اند و امسال نیز حضور آنها زمینه‌ساز بازگشت زندانیان محکوم مالی به آغوش خانواده‌هایشان خواهد شد.

وی با بیان این که از ابتدای امسال تا کنون 121 زندانی جرائم که 116 زندانی مرد و 4 زندانی زن جرائم غیرعمد با همت مردم نوعدوست و خیرین آزاد شدند عنوان کرد: میزان بدهی این زندانیان 000/005/678/522/1ریال بوده که با همت شاکیان و پی گیری مدکاران مبلغ 000/000/682/087/1 ریال از شکات پرونده ها رضایت گرفته شده است.

وی با اشاره به ان که ستاددیه استان خراسان جنوبی رتبه اول گذشت شاکیان را دارد در واقع خیرین اصلی پرونده ها خود شکات می باشند و ادامه داد: در سال گذشته مردم نوعدوست،خیرین،کارآفرنیان،اصناف و... در سلسه جشن های گلریزان در سطح استان کاری خوبی را رقم زدند.

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی تصریح کرد:از ابتدای امسال تا کنون 13 جلسه هیئت امنا برگزار که تعداد 146 پرونده نیز مطرح شده است.

«عبدی» اظهار داشت: هم اکنون 52 زندانی جرائم غیر عمد دوران محکومیت خود را در زندان های استان سپری که در انتظار آزادی هستند.

در ادامه مدیر نمایندگی ستاددیه و روسای ستادی اداره کل و روسای زندان های شهرستان به بیان پیشنهادات برای بهتر برگزار شدن جشن گلریزان نیز ارائه کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha