پیام تبریک و تسلیت مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی در پی شهادت شهید ستوان‌یکم «علیرضا موذن»

در این پیام آمده است؛ شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، در پیام مدیر کل زندان های خراسان جنوبی آمده است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جانفشانی غیور مردانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران اسلامی در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.

شهادت، افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند وبدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

اینجانب شهادت ستوانیکم «علیرضا موذن» که با ایثار و فداکاری، جان خویش را در جهت برقراری حراست و پاسداری از مرز های ایران اسلامی فدا نموده را به محضر امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، فرمانده مرزبانی استان، خانواده معظم شهدا، پرسنل فداکار مرزبانی و مردم شهید پرور استان خراسان جنوبی تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهیدان والامقام، علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

علی عبدی

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha