هدیه ۱ میلیارد و ۷۸۰ میلیونی برای آزادسازی 35 زندانی نیازمند

در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به نیازمندان، شرکت نوآوران اکسیس یکی از واحدهای خیّر مرکز مراقبت بعداز خروج، برای آزادی زندانیان جرایم مالی، ۱میلیارد و ۷۸۰میلیون تومان به حساب انجمن حمایت زندانیان شهرری واریز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج استان با اعلام این خبر افزود: شرکت نوآوران اکسیس یکی از واحدهایی خیّری است که در راستای مسئولیت اجتماعی و دستگیری نیازمندان کمک‌های مالی مناسبی را به این مرکز داشته است.

باقی‌پور گفت: این شرکت در مرحله اول با واریز مبلغ ۷۸۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۱۶ زندانی را فراهم کرده و در این مرحله سعی می کنیم با مبلغ ۱ میلیارد تومان آزادی بیش از ۲۰ نفر را فراهم نمائیم.

وی گفت: با تقویت روند بررسی وضعیت مالی و شناسایی خانواده‌های نیازمند و زندانیان بی بضاعت که به علت عجز از پرداخت جریمه در زندان‌ها بسر می‌برند با کمک خیّرین نسبت به دستگیری و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده گام اساسی برداریم.

گفتنی است خیّرین می‌توانند کمک‌های مردمی خود را برای آزادی و تسهیل در امور مربوط به زندانیان و خانواده‌های آنان را به شماره حساب ۵۲۲۰۷۱۰۸۴۳۵۵۸۳۱ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۵۲۱۶۳۴۴ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرری واریز کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha