بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان شهرستان نیشابور

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی با همراهی معاون سلامت اصلاح و تربیت و رؤسای ادارات حفاظت اطلاعات و فنی و عمرانی ستاد اداره کل از زندان شهرستان نیشابور بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، در ادامه بازدید های میدانی مدیرکل زندان های استان از مراکز تأمینی و تربیتی ، سید مجتبی حسینی با همراهی معاون سلامت اصلاح و تربیت و رؤسای ادارات حفاظت اطلاعات و فنی و عمرانی ستاد اداره کل با سفر به نیشابور از زندان شهرستان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان نیشابور

حسینی در این سفر که با هدف سنجش وضعیت ابنیه و اماکن در حال ساخت و بهسازی ندامتگاه نیشابور صورت گرفت، با حضور در پوسته داخلی و بازدید وضعیت آسایشگاه و محل اسکان زندانیان، نسبت به استفاده حداکثری از فضای فیزیکی و اماکن در جهت توسعه اقدامات اصلاحی و تربیتی و همچنین بهسازی و زیبا سازی وضعیت عمومی محل اسکان زندانیان تاکید کرد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان نیشابور

مدیرکل زندانهای استان در ادامه از فروشگاه های مواد غذایی پوسته داخلی دیدن کرد و رعایت کامل دستورالعمل‌های مرتبط را خواستار شد.

بازدید مدیرکل زندان های خراسان رضوی از زندان شهرستان نیشابور

گفتنی است سید مجتبی حسینی در این بازدید ۳ ساعته با تعدادی از زندانیان به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت و به درخواست های آنان بی‌واسطه رسیدگی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha