نشست مشترک شورای قضایی استان لرستان با شورای اداری شهرستان دورود

رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه اعضای شورای قضای استان، ضمن حضور در شهرستان دورود با اعضای شورای اداری این شهرستان نشست مشترکی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، نشست مشترک شورای قضایی استان لرستان و شورای اداری شهرستان دورود در راستای کاهش مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی این شهرستان برگزار گردید.

در این نشست که به ابتکار رئیس کل دادگستری استان لرستان برگزار شد، پیگیری مشکل فاضلاب زندان دورود نیز در دستور کار این جلسه بود که فرماندار شهرستان دورود در خصوص رفع مشکل قول مساعد داد.

نشست مشترک شورای قضای استان با شورای اداری شهرستان دورود

همچنین اعضای شورای قضایی استان در این جلسه آمادگی خود را برای همکاری و همگامی با دولت در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام کردند.

در این نشست بر استفاده از فناوری‌های نوین در راستای کاهش جمعیت کیفری و کنترل جرائم و نیز استفاده از ظرفیت پابند الکترونیک تأکید شد.

در ادامه مدیرکل زندان‌های استان لرستان به همراه اعضای شورای قضایی، با حضور در یکی از مساجد شهرستان دورود با مردم شریف این شهرستان بصورت چهره به چهره در میز خدمت دیدار داشتند و به مسائل و مشکلات قضایی آنان رسیدگی کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha