دیدار مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی با دادستان ویژه روحانیت استان

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان های خراسان رضوی با دادستان جدید دادسرای ویژه روحانیت حجت السلام رشید آبادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان ها خراسان رضوی با دادستان جدید ویژه روحانیت استان حجت السلام رشید آبادی دیدار کرد و ضمن آرزوی توفیق در مسئولیت جدید ، تعامل و همگرایی هدفمند این مرجع قضائی با زندان را در راستای اجرای صحیح قوانین و مقررات در این حوزه خواستار شد.

مدیرکل زندان های استان در این دیدار با تشریح اقدامات اصلاحی و تربیتی صورت گرفته در زندانهای استان، گفت:

مجموعه زندان های خراسان رضوی با بهره مندی از ظرفیت های سازمانی و نهاد های فرهنگی استان توانسته با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، مسیر اصلاح و تربیت و بازاجتماعی کردن زندانیان را مطابق سیاستهای سازمانی اجرایی کند.

حجت السلام رشیدآبادی دادستان ویژه روحانیت نیز در این گفتگو ضمن تقدیر از اقدامات اصلاحی موثر در بازسازگاری زندانیان در مراکز تامینی و تربیتی استان، بر اجرای برنامه های عمیق فرهنگی و تربیتی مبتنی بر مفاهیم و آموزه های دینی تاکید کرد و رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی زندانیان را جز قواعد و اصول ذاتی دستگاه های قضائی و تامینی و تربیتی دانست.

گفتنی است در این دیدار مدیر زندان مرکزی مشهد، معاون دادستان مرکز و سرپرست حوزه قضائی نظارت بر زندان های استان سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان ها را همراهی کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha