حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را نا امید کرد

هفدهمین نشست هم‌اندیشی و شورای اداری زندان‌های استان لرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، وفات آیت‌الله امامی کاشانی را نیز تسلیت گفت.

وی در ادامه به انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: این انتخابات نشان‌دهنده هوشیاری مردم در شناخت موقعیت حساس کنونی بود و مردم بصیر و متدین با حضور در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را نا امید کردند.

کشوری سپس از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در زندان‌های استان تجلیل کرد و اظهار داشت: در مجموعه زندان‌های استان، زمینه برای مشارکت زندانیان در انتخابات به خوبی فراهم شده بود.

مدیرکل زندان‌های لرستان افزود: نتایج آراء در زندان‌ها مبین این مورد است که زندانیان با آزادی کامل، فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و همکاران ما بدون هر گونه طرفداری خاص صرفا در تبعیت از فرامین رهبری زمینه مشارکت حداکثری را فراهم نمودند که از این حیث از همه مددجویان زندان‌های استان بخاطر این بصیرت و هوشیاری کمال تشکر را دارم.

وی در ادامه به آمار مشارکت بالای مددجویان زندان‌های استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرد: این آمار نشان می‌دهد که تلاش‌های همکاران در ارائه خدمات زندانبانی اسلامی در مجموعه زندان‌های استان مثمر ثمر بوده و رضایت جامعه هدف را به‌دنبال داشته‌است.

عضو شورای قضایی استان اذعان داشت: با توجه به برگزاری انتخابات خرم‌آباد در دور دوم، کارکنان و رؤسای زندان‌های استان توجه داشته باشند که در این دور از انتخابات نیز اصل بی‌طرفی را رعایت نموده و بدون جبهه‌گیری خاص و طرفداری از نامزد خاصی، زمینه حضور پر شور زندانیان را برای بار دیگر در انتخابات فراهم کنند.

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را نا امید کرد

کشوری در ادامه این نشست با اشاره به اقدامات مهم و شاخص که با تلاش همه همکاران در بخش‌های مختلف زندان‌های استان در سال ۱۴۰۲ به انجام رسیده، مهمترین برنامه‌ها و پیشنهادات مطرح شده برای سال ۱۴۰۳ را نیز تشریح کرد.

در پایان به رسم نشست‌های گذشته شورای اداری، از تعدادی از کارکنان تلاشگر در عرصه زندانبانی استان تجلیل شد.
انتهای خبر/

حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را نا امید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha