فیلم| مددجویان مانند آحاد جامعه در انتخابات شرکت کردند

همزمان با شروع رأی گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، همراه با مردم همیشه در صحنه و در راستای رعایت حقوق شهروندی و اجتماعی زندانیان، موجبات مشارکت مددجویان در پای صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان مورد نظرشان در زندانهای استان فارس فراهم شد.

بگزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، زندانیان استان نیز بهمراه کارکنان شیفت حاضر به خدمت و سربازان وظیفه، در زندان مرکزی شیراز و تمامی زندان‌های استان پای صندوقهای اخذ رای سیار مستقر در زندانها حضور یافته و با اشتیاق،آرای خود را برای انتخاب کاندیداهای مورد نظر دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان به صندوق انداختند.

مدیرکل زندانهای فارس در این ارتباط گفت: رعایت حق رای برای زندانیان و تعیین سرنوشت کشور از برکات جمهوری اسلامی است و این مصداق رعایت حقوق شهروندی و برابری اقشار مختلف جامعه در قانون اساسی، با یکدیگر است که زندانیان نیز از حق رای برخوردارند.

اسحاق ابراهیمی افزود: با هماهنگی های لازم از آغازین دقایق رای گیری، صندوقهای سیار با حضور هیاتهای اجرایی و نظارتی در زندانها حضور یافته و زندانیان، کارکنان شیفت و حاضر بخدمت و سربازان وظیفه، آرای خود را بصندوق ها انداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha