شرکت در انتخابات حق همه آحاد جامعه است

مدیرکل زندان های استان لرستان در راستای ارزیابی فعالیت های مراکز اصلاحی و تربیتی استان لرستان، از بازداشتگاه موقت خرم آباد و کانون اصلاح و تربیت لرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان های استان لرستان با حضور در جمع مددجویان کانو اصلاح و تربیت لرستان، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان، به استماع مسائل و مشکلات پرونده های قضایی آنان پرداخت.

شرکت در انتخابات حق همه آحاد جامعه است

وی در گفتگو با مددجویان، تصریح کرد: همه ما باید برای زندگی هدف داشته باشیم، چرا که هدفمند بودن در زندگی به کارها و رفتارهای ما جهت خواهد داد و ما را در مسیر درست قرار می دهد. توجه به مسائل فرهنگی و معنوی، اشتغال به کارهای صحیح و با درآمد حلال از قبیل کارهایی است که می تواند به شما برای قرار گرفتن در مسیر درست کمک کند.

کشوری سپس به بازداشتگاه موقت خرم آباد رفت و با مددجویان بازداشتگاه خرم آباد نیز دیدار چهره به چهره داشت و در سخنانی حضور فعالانه همه آحاد جامعه در انتخابات را حق مسلم آنان دانست.

شرکت در انتخابات حق همه آحاد جامعه است

مدیرکل زندان های استان لرستان در همین راستا تأکید کرد: زمینه این حضور برای کلیه زندانیان توسط اداره کل زندان های استان لرستان فراهم شده و کارکنان زندان های لرستان نیز موظفند برای این حضور نهایت همکاری را با برگزار کنندگان انتخابات داشته باشند.

عضو شورای قضایی در ادامه از مشکلات و آسیب های سوء مصرف مواد مخدر نکاتی را به مددجویان گوشزد کرد و افزود: اعتیاد یک بیماری است که زمینه ساز آسیب های اجتماعی و افزایش جرم در جامعه نیز می شود.

کشوری همچنین پس از این بازدیدها برای پیگیری مسائل مختلف مطروحه دستوراتی را صادر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha