آزادی 12 نفر از زندانیان غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد

همزمان با ایام میلاد سراسر نور حضرت صاحب الزمان (عج) و با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیرین، شکات و شورای های حل اختلاف استان 12 نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیرکل زندان ها و نائب رئیس ستاد دیه استان با بیان این خبر افزود: زندانیان جرائم غیر عمد بزهکار نیستند بلکه افرادی هستند که بر اثر نداری و یا محکومیت های مالی غیر عمد در مؤسسات کیفری استان بسر می برند که نیازمند کمک و مساعدت های مالی هستند.

وی گفت: با همکاری مطلوب مدیرنمایندگی ستاد دیه استان و تعامل و حمایت خوب رئیس کل داد گستری و مراجع قضایی سعی شده در مناسبتهای مختلف تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان ها آزاد کنیم.

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد افزود: همزمان با ایام میلاد سراسر نور مهدی موعود (عج) و نیمه شعبان 12 نفر از زندانیان با بدهی یک میلیارد و 300 میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

بیژنی در ادامه تصریح کرد: با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه مبلغ 280 میلیون تومان از شکات آنان اخذ رضایت شده که مابقی از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده ستاد دیه به شکات پرداخت شده است.

این مقام مسؤل در ادامه بیان کرد: امیدواریم در آستانه سال نو برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومین مالی و غیر عمد در زندان بسر می برند را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی(ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha