آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد فارس به مناسبت نیمه شعبان

به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان فارس، مدیر کل زندان‌های فارس با بیان اینکه از این تعداد ۳۸ نفر مرد و ۴ نفر زن بوده اند، گفت: ۲۲ میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومان مجموع بدهی این افراد بو که خیران استان برای آزادسازی آن ها بیش از ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند .

اسحاق ابراهیمی افزود: ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان این هزینه را شکات رضایت دادند و یک میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان آورده بوده زندانیان و پرداختی ستاد دیه از منابع مختلف ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

او افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همت خیرین از ابتدای امسال تا دیروز جمعه ۴ اسفند، ۵۲۲ نفر از زندانیان محکومیت مالی با مجموع هزار و ۲۴۵ میلیارد تومان بدهی از زندان‌های استان آزاد شدند.

مدیر کل زندان‌های فارس با بیان اینکه استان فارس دارای بیشترین تعداد محکومین مالی در استان‌های کشور است، افزود: هم اکنون هزار و ۸۱ نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان فارس نگهداری می‌شوند که چشم انتظار کمک خیرین استان هستند.

ابراهیمی افزود: خیران مراسم امروز زمینه آزادسازی بیش از ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد دیگر را فراهم کردند که تا پایان هفته جاری به آغوش گرم خانواده باز می گردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha