سرپرست زندان‌های هرمزگان با استاندار هرمزگان دیدار کرد

سرپرست زندان های هرمزگان با حضور در استانداری هرمزگان با مهدی دوستی استاندار هرمزگان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های هرمزگان، سرپرست زندان های هرمزگان در این نشست ضمن ارائه گزارش از فعالیت های اداره کل زندان های هرمزگان به بررسی مسائل و مشکلات زندان های استان پرداختند.

وی افزود: در راستای اجرای سند تحول قضائی اقدامات اصلاحی و تربیتی مددجویان انجام می شود که اقدامات موثری در حوزه های فرهنگی و تربیتی و اشتغال و حرفه آموزی در حال اقدام است که لازم است این چرخه در بیرون از زندان ادامه یابد تا زمینه بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه فراهم گردد.

سردار در ادامه گفت: کمبود اعتبارات جاری و عمرانی سختی کار زندانبانی را مضاعف نموده که انتظار می رود در خصوص جذب اعتبارات عنایت ویژه ای به این اداره کل گردد.

استاندار هرمزگان نیز ضمن تقدیر از خدمات اداره کل زندان های استان، اقدامات انجام شده در این زمینه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با دعوت از کارآفرینان و سوق دادن آن ها به مشارکت در اشتغال زندانیان سعی در برطرف نمودن مسائل و مشکلات آن ها خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: ایجاد زیرساخت های لازم و حمایت از اشتغال باید در اولویت قرار گیرد و از تمامی ظرفیت ها برای تامین زیرساخت ها و حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران استفاده شود.

سرپرست زندان های هرمزگان با استاندار هرمزگان دیدار کرد

سرپرست زندان های هرمزگان در حاشیه این نشست با حمیدرضا زارعی مدیرکل حوزه استاندار نیز دیدار و گفتگو کرد و گفت: رفع مشکلات دستگاه ها در سایه تعامل و هم افزایی است که منجر به ایجاد فضای مثبت و رفع کمبودها می گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha