«جشنواره سرود زندانیان اردبیل» با انتخاب نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

در آخرین روز از جشنواره « سرود، آواهای بومی و محلی و نغمه‌های مذهبی» ویژه زندانیان اردبیل، از بین ۳۹ اثر رسیده به این جشنواره با نظر هیات داوران ۱۵ اجرا به جشنواره کشوری راه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، آثار اجرا شده توسط مددجویان زندان‌های این استان در بخش‌های؛ سرود، آواهای محلی و نغمه‌های مذهبی با حضور نمایندگان معرفی شده از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد ارزیابی قرار گرفت و تعداد ۱۵ اثر، جواز شرکت در جشنواره کشوری را کسب کرد.

«جشنواره سرود زندانیان اردبیل» با انتخاب نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

جابر عبدی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل در اختتامیه این جشنواره با اشاره به نقش هنر سالم در برانگیختن احساسات مثبت روانی و کاهش تاثیرات منفی حاصل از تنش‌ها و ناملایمات بخصوص در محیط زندان اظهار داشت: هنردرمانی امروزه به عنوان یکی از شیوه های نوین در ایجاد سلامت روان شناخته شده است.

وی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی جشنواره سرود در زندان‌های استان افزود: در عمل به شیوه نامه اجرایی سازمان زندان‌های کشور و با مشارکت حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین جشنواره « سرود، آواهای بومی و محلی و نغمه‌های مذهبی» با شرکت زندانیان مستعد و علاقه‌مند به این رشته برگزار شد که ضمن ارسال آثار برگزیده به جشنواره کشوری، مددجویان موفق در هر رشته از تسهیلات و امتیازات قانونی زندان نیز بهره‌مند خواهند شد.

«جشنواره سرود زندانیان اردبیل» با انتخاب نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

در پایان این مراسم، تیم‌های برتر معرفی شده توسط هیات داوران مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha