معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان کرمان معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان کرمان با حضور مدیرکل زندان‌ها، مشاورین و رؤسای ستادی، مدیر و رؤسای زندان‌ها برگزار، از خدمات پرویز سلیمانی تقدیر و اسلام افشون به عنوان معاون سلامت، اصلاح و تربیت معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، مدیرکل زندان‌های استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از خدمات پرویز سلیمانی در عرصه زندانبانی تقدیر و برای وی در سمت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان، آرزوی موفقیت کرد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان کرمان معرفی شد

دکتر ذوالفعلی‌نژاد در ادامه، به معرفی اسلام افشون به عنوان سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان کرمان پرداخت و گفت: وی دارای ۲۱ سال خدمت در عرصه زندانبانی است که از سال ۱۳۸۱ به عنوان مددکار زندان‌های استان یزد شروع به کار کرده است.

از جمله سوابق اسلام افشون می‌توان به مسئول اجرای احکام زندان مرکزی یزد، جانشین اداره فرهنگی اداره کل زندان های استان یزد، رئیس اداره قضایی اداره کل زندان های استان یزد، مدیرعامل ستاد دیه استان یزد، رئیس شورای حل اختلاف حوزه ۲۰ و ۶۵ یزد، معاون اداری و مالی اداره کل زندان های استان و جانشین مدیرکل زندان‌های استان همدان اشاره کرد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان کرمان معرفی شد

پرویز سلیمانی ضمن تقدیر از همکاری مدیران کل گذشته و رؤسای زندان‌ها در دوران مسئولیتش، در این مراسم گفت: حوزه معاونت سلامت، اصلاح و تربیت، حوزه‌ای بسیار وسیع، حساس و خطیری است و یکی از مؤلفه‌های انگیزه‌ساز در حیطه زندانبانی می‌باشد که اصلی‌ترین و بیشترین اهداف و اولویت‌های سازمانی نظیر بهداشت و درمان، فرهنگی و تربیتی، حرفه‌آموزی و اشتغال را شامل می‌شود.

سلیمانی در پایان به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دوران مسئولیت خود در سمت معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های استان، پرداخت.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان کرمان معرفی شد

اسلام افشون سرپرست معاونت سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان کرمان، در این مراسم گفت: وظیفه مهم و اساسی زندانبانان، نگهداری از زندانیان است و اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه امری ضروری است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با همدلی و همکاری رؤسا و کارکنان زندان‌های استان. وی افزود: کار اصلاح و تربیت وظیفه یک نفر و یا یک واحد نیست بلکه همه حوزه‌ها باید دست به دست هم دهند تا بتوانند وظیفه اصلی خود که اصلاح و تربیت زندانیان است را به خوبی انجام دهند.

افشون در ادامه گفت: توجه به زندان، زندانی و کارکنان زندان از جمله مهمترین مولفه‌های کار اصلاحی و تربیتی است که به هر سه عامل باید نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

در پایان از تلاش‌ها و خدمات ارزنده پرویز سلیمانی تقدیر و حکم سرپرستی اسلام افشون معاون سلامت، اصلاح و تربیت، قرائت و ابلاغ گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha