فیلم| پوشش خبری صداوسیما از کمک ۱۱ میلیارد تومانی خیّرین رفسنجانی برای آزادی زندانیان

پوشش خبری صدا و سیما از آئین گلریزان شهرستان رفسنجان را می بینید که با حضور مسئولین اجرایی، قضایی، خیرین شهرستان رفسنجان و هنرمندان کشوری که در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد. در این جشن، مبلغ بیش از ۱۱ میلیارد تومان، جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین عسکری، امام جمعه شهرستان رفسنجان در آیین گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید: از آنچه مال به تو داده‌ایم کمک کنید؛ اگر فردی احسان و کار خیر انجام دهد این خیر به خود انسان برمی‌گردد و یاری رساندن و آزادسازی زندانیان کاری است که اثرات خیر آن در زندگی افراد خیر می‌رسد.

حسین رمضانی، رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان، در این آئین گفت: در زندان رفسنجان، ۲۳ نفر زندانی جرائم غیرعمد و بدهکار مالی با مبلغ بدهی حدود ۵۰ میلیارد تومان، تحمل حبس می‌نمایند.

رمضانی افزود: در سال گذشته ۶۰ زندانی جرائم غیرعمد در رفسنجان آزاد شدند که ۲۶ نفر از آن‌ها با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به همت خیّرین و ستاد دیه استان کرمان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشته‌اند.

در این مراسم خیّرین و مسئولین رفسنجانی، مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha