۵۱٠ زندانی زندان عادل آباد شیراز از معاضدت های حقوقی برخوردار شدند

به مناسبت دهه فجر و در آستانه نیمه شعبان، جمعی از وکلای عضو کانون وکلای قوه قضاییه استان فارس با حضور در زندان مرکزی شیراز، با زندانیان دیدار و ضمن استماع درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی، آنان اقدام به ارائه مشاوره حقوقی نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان فارس، رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس گفت: تعداد بیش از ۲۰ نفر از وکلای همکار با این کانون با حضور در زندان عادل آباد شیراز، به افزون بر ۵۱۰ نفر از زندانیان مشاور حقوقی و ارشاد قضایی ارائه نمودند.

مهرداد ریاحی افزود: بر اساس برنامه ابلاغی مرکز وکلای قوه قضاییه کشور و در راستای ارائه خدمات به مردم شریف، برنامه حضور در مساجد و همچنین و ارائه مشاوره‌و معاضدت‌های حقوقی به زندانیان در ندامتگاه هل نیز در دستور کار قرار گرفته که با هماهنگی مدیر کل زندان‌های استان و مدیر زندان مرکزی شیراز، شاهد اجرای این برنامه هستیم.

وی افزود: در صورتی که زندانیان فاقد بضاعت مالی بوده و وکیل نداشته باشند، در صورت درخواست فرد، مرکز وکلای قوه قضاییه فارس برای آنان وکیل تسخیری معرفی می‌نماید. ۵۱٠ زندانی زندان عادل آباد شیراز از معاضدت های حقوقی برخوردار شدند

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس در خاتمه از استمرار این طرح بصورت مدون و طبق تفاهمنامه همکاری با سازمان زندان‌های استان فارس خبر داد و ادامه داد: بنا داریم با استفاده از ظرفیت‌های مختلف موضوع آموزش حقوقی ، ارتقاء دانش زندانیان در این زمینه را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha