برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در زندان بهشهر

جشن باشکوه اعیاد شعبانیه با حضور مدیرکل زندان‌های استان مازندران در نمازخانه مرکزی زندان بهشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، مراسم جشن بزرگ اعیاد شعبانیه زندان بهشهر ویژه ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) با حضور علی استادی مدیرکل زندان های استان و جمع کثیری از زندانیان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران، در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه این ماه را ماه رحمت و غفران الهی دانست و افزود: در این ماه خداوند متعال رحمت و رضوان خود را بر شیعیان جاری کرده است.

علی استادی همچنین با بیان اینکه تمام محاسن و زیبایی های اخلاقی در پرتو آزادی بروز می کند، افزود: یکی از این محاسن ایثار است که امام حسین (ع) مصداق اصلی آن است که با رهایی از تمامی تعلقات مادی و دنیوی وجودش خدایی شد .
وی گفت: امام حسین (ع) آزاده ای بود که از همه چیز خود در راه خدا گذشت و به عظمتی رسید که امروز هر چیزی که رنگ و بوی حسین (ع) بگیرد، ارزشمند است .
مولودی خوانی و تقدیر از اسامی حسین، مهدی، سجاد و ابوالفضل و فعالان حوزه هنری و قرآنی دیگر برنامه های این جشن بود که با پخش شیرینی و شکلات پایان یافت.

مدیرکل زندانهای استان مازندران در حاشیه برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در زندان بهشهر طی بازدید از خوابگاهها و بندهای زندان به مشکلات و درخواست زندانیان نیز رسیدگی نمود.

انتهای خبر/

برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در زندان بهشهر

برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در زندان بهشهر

برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در زندان بهشهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha