انتخابات غدیر انقلاب است

حاج محمد(جمعلی) کیانی در جمع کارکنان زندانهای استان به تشریح دستاوردهای انقلاب و سپاه پاسداران پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم پرفیض زیارت عاشورا در نمازخانه اداره کل زندان های استان برگزار شد. در این مراسم فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) در زمان دفاع مقدس به تشریح دستاوردهای انقلاب و سپاه پاسداران پرداخت.

حاج محمد کیانی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در ماه‌های اول انقلاب اسلامی نهادهای نظامی و انتظامی وجود نداشتند. اما امام خمینی (ره) ایران را کشوری آباد، آگاه و آزاد می خواستند و به تناسب نهاد های انقلابی جهاد سازندگی ، نهضت سواد آموزی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد.وجود تشکیلات نظامی و مردمی برای حفاظت از انقلاب اسلامی در برابر انواع تهدیدات داخلی و خارجی ضروری بود و امام خمینی (ره) فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد.

جانباز دفاع مقدس افزود: سپاه در طول فعالیت خود مأموریت های مختلفی را تجریه کرده است، از جنگ مستقیم با نیروی بعثی تا بسیج سازندگی و مبارزه فرهنگی با دشمنان رسانه ای و کمک مستشاری در سوریه و عراق و بحمدالله و با فرماندهی رهبر عزیز انقلاب اسلامی در همه مأموریت ها موفق عمل کرده است.

کیانی با یادآوری خاطراتی از سرداران و شهدای استان چهارمحال و بختیاری گفت: تقدیم ۲۴۳۹ شهید، ۷۲۵۳ جانباز و وجود بیش از ۷۰ هزار رزمنده نشان از روحیه سلحشوری ، میهن دوستی و دشمن ستیزی مردمان این استان دارد.

راوی دفاع مقدس با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه افزود: انتخابات تجدید پیمان با انقلاب و نظام اسلامی است و گویی غدیر انقلاب است و نشان از همراهی و همدلی با اصول امامین انقلاب تلقی می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha