زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته اند

طی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، ستاد مردمی دیه استان تهران با کمک نیکوکاران، زمینه آزادی ۲۱ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، منوچهر رحمانی گفت: همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، این مرکز با کمک نیکوکاران ضمن پرداخت بدهی ۲۱نفر، در فراهم شدن زمینه آزادی آنان سهیم شده است.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران تصریح کرد: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه امر کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: بدهی این افراد که در ایام دهه فجر ازاد شدند، قریب به ۵۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که بخشی از آن توسط خانواده های آنان و بخشی نیز توسط نیکوکاران فراهم شد.

رحمانی تصریح کرد: مراجع قضایی با بررسی و قبول اعسار این افراد نقش مهمی در این امر انسان دوستانه داشتند و شاکیان نیز قسمتی از طلب خود را بخشیدند تا گره پرونده ها باز شود.

وی در پایان گفت: هم اکنون زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته اند تا در روزهای پایانی سال نزد خانواده خویش بازگردند و فرزندانشان پدر یا مادر خود را پس از مدتها بر سر سفره ببینند.

‌ شایان ذکر است پرونده زندانیان نیازمند از طریق مددکاران زندان ها تهیه و به ستاد دیه ارسال می شود و نیکوکاران با مشاهده این پرونده ها با پرداخت هر مقدار از کمک زندانی مورد نظرشان را انتخاب می کنند و پس از آزادی نیز گزارش آن به خیرین ارسال می شود.

بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha