تقدیر از جانبازان سرافراز اداره کل زندان های استان زنجان

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، مراسم تجلیل و تکریم همکاران بازنشسته و شاغل جانباز اداره زندان های زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، همزمان با خجسته زادروز بزرگ پرچمدار دشت نینوا قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، بنیادی مدیر کل زندان ها به همراه معاونین طی مراسمی از جانبازان بازنشسته و شاغل تجلیل نمودند. بنیادی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسدار و جانباز گفت: جانبازی؛ سندی گویا از ایثار ومدال افتخاری است بر گردن ایثارگران و جانبازان عزیز و سر افراز کشور که در راه رسیدن به اهداف و آرمانهای خود از ارزشمندتری داراییشان که جانشان است، گذشتند.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم جانبازان و ایثارگران؛ با اشاره به اینکه بسیاری از دستاوردهای ایران مرهون مجاهدت های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و صبر و شکیبایی خانواده های مکرم آنها هست؛ افزود: امنیت و آسایش امروز این مرز و بوم نتیجه از خود گذشتگی های ایثارگران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

لازم به توضیح هست در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ایثارگری های جانبازان تقدیر به بعمل آمد.

تقدیر از جانبازان سرافراز اداره کل زندان های استان زنجان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha